انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی

جدیدترین و ناب ترین موضوعات پایان نامه و رساله مدیریت بازرگانی را از «پژوهشگاه مدیریت بازرگانی» بخواهید

انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی

دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی آموزش هایی می بینند که طی آن بتوانند در آینده عهده دار کسب و کارهایی شوند که آن کسب و کارها را از جنبه های مختلف، مدیریت نمایند. انتخاب موضوع پایان نامه برای فارغ التحصیلان این رشته که ممکن است خود مدیریت یک سازمان را به عهده بگیرند و یا به صورت مدیر در یک بخش یا قسمت خاصی شروع به فعالیت نمایند، بسیار حائز اهمیت است. شما عزیزان در محیط کار خود همواره بایستی چالش های پیش آمده را پیش بینی و آنها را مدیریت نمایید. لازمه موفقیت در این رشته ایجاد ارتباط موثر و تعامل همه جانبه با سایرین است چرا که یک مدیر بایستی بتواند از محیط کسب و کار، مشتریان، بازار و غیره اطلاعات مناسبی را کسب نماید. دانشجوی این رشته می بایستی یک تحلیلگر باشد و بتواند مسائل را پیش بینی نماید و با استفاده از اطلاعاتی که از بنگاه های اقتصادی داخلی و خارجی به دست می آورد تصمیم گیری های مهمی را اخذ نماید.  تغییرات قیمت ارز، تغییرات جمعیتی و مجموعه قوانین و مقرراتی که در ارتباط با مسائل اقتصادی کشور مطرح می گردد را تجزیه و تحلیل و تاثیر احتمالی آنها بر کسب و کارها را برآورد نمایند.

انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی

سفارش انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی

دانشجویان این رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا جهت انجام پایان نامه خود نیازمند ارائه پایان نامه هستند و اولین قدم در این کار انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی است شما بایستی با توجه به نیازهای روز جامعه، مشکلات موجود در کسب و کارها و قوانین حاکم بر آن ها موضوعی را انتخاب کنید؛ و نیز لازم است عنوانی را انتخاب نماید که ضمن علاقه به آن بتواند تا انتهای پروژه روی آن تحقیقات مورد نظرش را انجام دهد. اگر موضوع پایان نامه نامناسب باشد، تلاش های دانشجو نیز در نگارش پایان نامه به نتایج موفقیت‌ آمیزی منجر نخواهد شد. همانطور که اشاره شد اولین اولویت در انتخاب موضوع، کاربردی بودن آن می باشد. موضوعی که این خصوصیت را نداشته باشد معمولاً انگیزه اولیه برای انجام تحقیقات درباره آن به تدریج کمرنگ خواهد شد. همچنین در انتخاب موضوع بایستی دقت کرد که مورد انتخابی غیر تکراری باشد که در این زمینه دانشجویان می توانند به سایت ایرانداک مراجعه کنند و استعلام لازم را در این سایت انجام دهند. همانطور که ذکر شد دانشجویان برای انجام پروژه پایان نامه خود مسیر پر پیچ و خمی را در پیش دارند که انتخاب موضوع  پایان نامه مدیریت بازرگانی اولین مرحله آن است. بنابراین دانشجویان بایستی در این مسیر از کمک و تجربه محققین و اساتید این حوزه بهره مند گردند. برای سفارش تهیه موضوع پایان نامه تان می توانید فرم مندرج در این بخش را تکیمل و ارسال نمایید تا همکاران این مجموعه با شما تماس بگیرند.

تعهدات و تضامین پژوهشگاه مدیریت بازرگانی چگونه است

دریافت نمره مناسب پس از ارائه پایان نامه مدیریت بازرگانی در آینده شغلی دانشجویان بسیار موثر است ولی این در صورتی است که پایان نامه آنها  از کیفیت لازم برخوردار باشد و بتوان آن را به عنوان یک نقطه قوت در رزومه کاری آنها نام برد. در دانشگاه ها پایان نامه های زیادی ارائه می گردد ولی تعداد کمی از آنها باعث موفقیت در آینده شغلی دانشجو و محقق آن می گردد. بنابراین برای انجام یک پایان نامه حرفه‌ای و تخصصی بایستی از اساتید، محققین و یا کارشناسانی استفاده کرد که در حوزه مورد نظر دارای سابقه ای درخشان باشند. ما در پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی با گردآوری فارغ التحصیلان موفق در رشته مدیریت بازرگانی که دارای تجربه و تخصص لازم در نگارش پایان نامه هستند، بهترین مرکز را در این زمینه ایجاد نموده ایم. در این مرکز به صورت کاملا تخصصی به انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی و سایر امور مربوط به انجام پایان نامه پرداخته میشود. ما در پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی بابت اجرای با کیفیت کلیه امور مربوط به پایان نامه تعهدات و تضامین لازم را به دانشجویان و کاربران خود می دهیم و در کلیه مراحل کار از انتخاب موضوع پایان نامه تا استخراج مقاله و حتی بعد از آن در کنار آن ها هستیم و به آنها مشاوره خواهیم داد.

اهمیت موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی

همانطور که می دانیم دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی صرفاً با گذراندن واحدهای درسی فارغ التحصیل نمی شوند بلکه بایستی در حوزه تخصصی رشته تحصیلی خود یعنی مدیریت بازرگانی تحقیقاتی هدفمند و علمی انجام دهند تا به واسطه آن مشکلی را از مسائل و معضلات موجود در رشته خود برطرف نمایند. این تحقیقات تحت عنوان پایان نامه شناخته می شود و دانشجویان بایستی این مرحله آخر از مراحل تحصیل خود را نیز طی نمایند. برای شروع نگارش پایان نامه ابتدا بایستی موضوعی مناسب برای آن انتخاب کرد و دانشجویان باید نهایت دقت را در این زمینه به خرج دهند. انتخاب موضوع بسیار مهم است چرا که پایه و اساس و مسیر تحقیقاتی یک پایان نامه حول محور این موضوع انتخابی در حال گردش است. انتخاب موضوع بکر که تا به حال در مورد آن تحقیق نشده باشد می تواند انگیزه های لازم برای انجام پایان نامه در دانشجو ایجاد کند تا او کار انجام پایان نامه را با انرژی حداکثری پیش ببرد و نتیجه آن علاوه بر خود محقق برای استاد راهنما و هیئت داوران نیز جذاب و قابل اجرا به عنوان یک پدیده علمی باشد.

نحوه انتخاب موضوع پایان نامه

اگر انتخاب موضوع پایان نامه برای شما کاری سخت و دشوار به نظر می رسد می توانید آن را طبق یک فرایند به صورت زیر انتخاب نمایید:
اولین قدم را می توانید بر اساس تحقیق در مورد عوامل  و شرایطی که پایان نامه شما بایستی بر اساس آن به نگارش در آید انجام دهید. به طور مثال محتوای کمیّ پایان نامه شما چقدر باشد؟ تایم زمانی شما برای تحویل پایان نامه چقدر است؟ آیا لازم است شما موضوع جدیدی را برای پایان نامه خود انتخاب نمایید؟ و یا بایستی موضوع را از بین موارد از پیش تعیین شده انتخاب کنید و در نهایت اینکه چه محدودیت هایی ممکن است در مسیر انتخاب موضوع شما وجود داشته باشد؟ لازم به توضیح است که نوع رشته تحصیلی شما نیز ممکن است در این امر دخیل باشد.
قدم دوم، انتخاب موضوع در حوزه تخصصی خود. چنانچه شما موضوعی را انتخاب می کنید که در رابطه با آن از قبل اطلاعاتی داشته اید در این صورت نیاز نیست تا محتوای پروژه خود را از صفر شروع کنید و با مطالعه چند منبع مختلف در رابطه با موضوع انتخابی ادامه پروژه پایان نامه برای شما بسیار آسان تر می گردد.
قدم سوم، مراجعه به مجلات برتر در حوزه تخصصی خود.  شما با مطالعه مقالات معتبر در مجلات داخلی و خارجی  علاوه بر افزایش اطلاعات خود می توانید لیستی از موضوعات جالبی که ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد انتخاب نمایید. این مقالات را می توانید از سامانه گوگل اسکولار جستجو کنید.
قدم چهارم، بعد از طی این مراحل از بین موضوعات زیادی که آنها را یادداشت کرده اید حلقه انتخاب را تنگ تر نموده و به انتخاب های محدود تری برسید. شما در این مرحله با اطمینان خاطر از اینکه تعداد زیادی ایده در اختیار دارید، میتوانید با اعتماد به نفس کامل به انتخاب موضوع بپردازید، زیرا  در صورتی که به هر علت مجبور به جایگزینی موضوع انتخابی خود شوید، دست شما در این باره پر می باشد.
قدم پنجم، در این مرحله شما بایستی موضوع انتخابی خود را از لحاظ کاربردی بودن در جامعه و حوزه تخصصی خود و حل یک مشکل از جامعه علمی بررسی نمایید و به انتخاب های اصلح تری برسید.
قدم ششم، در این مرحله شما باید به جمع بندی کامل از آنچه از ابتدا تاکنون انجام داده اید برسید و تصمیم نهایی خود را از لحاظ زمان تحویل پایان نامه، تعداد کلمات در پایان نامه و عملی بودن تحقیقات خود بگیرید. دانشجویان باید  بدانند در صورتی که موضوع انتخابی آنها به اندازه کافی قوی نباشد می توانند آن را تغییر دهند و این در صورتی است که آنها زمان کافی برای شروع مجدد فرایند تحقیقات جدید را خواهند داشت و در این باره حتما با استاد راهنمای خود مشاوره نمایید.

در صورتیکه درانتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی خود دچار مشکل هستید حتما با مشاورین پژوهشگاه مدیریت بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

چرا باید برای پایان نامه یک موضوع خوب انتخاب کنیم و موضوع چه نقشی دارد؟

جهت انتخاب موضوع برای پایان نامه خود باید موارد زیادی را رعایت نمایید، که یکی از آنها داشتن علاقه است. داشتن علاقه به موضوع انتخابی در طول مسیر تحقیقات انگیزه لازم را به شما می دهد و مانند یک کاتالیزور عمل میکند. یعنی هر وقت انرژی شما اصطلاحاً بیفتد انگیزه رسیدن به نتیجه دلچسب وارد عمل می‌شود و سطح انرژی شما را برای ادامه تحقیقات به حد لازم می رساند. از طرفی همانطور که میدانید شما پس از پایان انجام پروژه بایستی از آن مقاله استخراج کنید و با چاپ این مقاله در نشریه های معتبر می توانید برای خود اعتباری کسب کنید. بنابراین داشتن یک موضوع تحقیقاتی بکر و جالب، می تواند نظرات را به سمت شما جلب نماید. ممکن است به ذهن شما برسد که چرا بایستی برای انجام پروژه پایان نامه خود یک موضوع انتخاب کنم؟ شما باید بدانید که موضوع انتخابی شما است که مسیر تحقیقات شما را روشن می سازد و شما در طی این مسیر در یک کانال مشخص برای تحقیقات قرار می گیرید و پروژه شما به صورت متمرکز به یک موضوع خاص می پردازد.  این قضیه موجب افزایش بار علمی پروژه شما می گردد. انتخاب موضوع برای پروژه  نیز دارای یک فرایند مشخصی است، اگر در زمینه انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی درخواست اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی ارتباط برقرار نمایید.

چه اقداماتی منجر به انتخاب یک موضوع ناب می شود می شود؟

شما برای رسیدن به  یک موضوع ناب بایستی اقداماتی انجام دهید. ابتدا بایستی درک درستی از مراحل و فرایند تحقیقاتی خود داشته باشید. سپس پایان نامه های قبلی دانشگاه خود را در حوزه مطالعاتی  خود، مطالعه نمایید. در مرحله بعد برای ایده پردازی بایستی  اصطلاحاً ادبیات دانشگاهی را مرور و بررسی کنید. شما در مرحله بعد می توانید اقدام به تهیه یک فهرست از موضوعاتی که به صورت بالقوه می‌تواند به موضوع انتخابی شما منجر شوند را شناسایی و یادداشت نمایید. و همچنین در ادامه کار بایستی فهرست خود را مرور کنید و اصلاحات لازم را در آن انجام دهید و با توجه به رشته تحصیلی خود، نیاز جامعه و جدید بودن موضوع، از بین فهرست خود نتیجه نهایی را استخراج و اقدام به انتخاب موضوع نهایی نمایید. شما برای انجام انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی میتوانید روی کمک و مشاوره متخصصین پژوهشگاه نوآوری حساب کنید.

نمونه ای از موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی

آسیب شناسی رشد و ماندگاری برند در ایران (موردمطالعه: صنایع لوازم خانگی در ایران)

تاثیر غیر مستقیم قابلیتهای بازاریابی آنلایت بر عملکرد بین المللی شرکتهای کوچک و متوسط تجارت الکترونیک

تحلیل اثر بخشي الگوهای بازاريابي و فروش در كسب و كار های صنعتي و تجاری

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه جهت توسعه صنعت گردشگری

بررسی تاثیر سیاستهای بانک مرکزی بر بازگشت ارز حاصل از صادرات غیر نفتی (جامعه نمونه؛ صادرکنندگان خشکبار ایران)

توجه نمایید که موضوعات فوق بعنوان نمونه است و طبیعتا نمی تواند گزینه مناسبی برای پایان نامه شما باشد، دانشجویان این رشته میتوانند جهت انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی خود از تجربیات محققین مرتبط با این حیطه  بهره مند گردند.

سوابق پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی جزو معدود مراکزی است که به صورت تخصصی به پایان نامه ازانتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی تا کلیه مراحل آن می پردازد. کارشناسان این مجموعه از فارغ التحصیلان نمونه و اساتید این رشته جهت انجام امور دانشجویان دعوت به همکاری می نمایند. ما در این مجموعه برای انجام پروژه های دانشجویی  مدیریت بازرگانی از کارشناسانی استفاده می نماییم که تخصص لازم در حوزه این رشته تحصیلی را دارا باشند زیرا از این طریق می توانیم پس از اجرای پروژه های دانشجویان رضایت حداکثری دانشجویان را جلب نماییم. خوشبختانه تا کنون طبق نظرسنجی های به عمل آمده، کلیه کاربران این پژوهشگاه از خدمات این مجموعه رضایت کامل را داشته اند و توانسته اند پایان نامه های خود را با نمرات بسیار عالی ارائه نمایند. مدیریت پژوهشگاه ارائه پروژه ها به بهترین شکل و با قیمت مناسب را رسالت اصلی خود می داند.

 

نظرات کاربران و دانشجویان درباره پژوهشگاه مدیریت بازرگانی

از آنجایی که معمولاً دانشجویان زمان کافی برای انجام پایان نامه خود را ندارند به دنبال بهترین موسسه می گردند تا بتوانند اجرای پروژه انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی خود را از صفر تا صد به آنها واگذار نمایند. ما مفتخریم که در پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی توانسته ایم تاکنون حداکثر رضایت کاربران و دانشجویان مراجعه کننده به این مرکز را جلب نماییم. سرعت عمل، پاسخگویی مناسب، در دسترس بودن دائم مشاورین و تسلط کامل محققین در حوزه پایان نامه مدیریت بازرگانی از جمله مواردی است که کاربران در نظرات خود به دفعات به آن اشاره نموده اند. در پایان از دانشجویانی که تاکنون از خدمات این مجموعه استفاده نموده اند تقاضا داریم تا نظرات خود را درباره این مجموعه در بخش مربوط به نظرات ثبت نمایند.

پروپوزالهای نوشته شده در مقطع کارشناسی ارشد

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای نوشته شده در مقطع دکتری

0پروپوزال

پایان نامه‌های نوشته شده در مقطع کارشناسی‌ارشد

0پایان‌نامه

تعداد رساله‌های نوشته شده در مقطع دکتری

0رساله

تعداد مقاله‌های چاپ شده پژوهشگاه در نشریات معتبر

0مقاله

مجموع پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام

0پروژه

معرفی: دانشجویان عزیزی که در رشته روانشناسی تحصیل می کنند می توانند جهت رفع تمام مشکلات پژوهشی خود از جمله انجام پایان نامه روانشناسی؛ به موسسه دانشورزان مراجعه نمایند. سالها فعالیت این موسسه در حوزه های پژوهشی قطعا می تواند راهکارهای مهمی را به این عزیزان ارائه نماید.