انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

پیش از اقدام برای نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی؛ با ما مشورت کنید

وقتی می خواهید نگارش پایان نامه خود را شروع کنید، متوجه سختی اهمیت و زمان بر بودن آن می شوید. از آنجایی که رشته مدیریت بازرگانی از رشته های مهم و پرطرفدار در بین رشته های مدیریتی و حتی سایر رشته های دانشگاهی است، این قضیه اهمیت بیشتری پیدا می کند. پر واضح است که شرکت های بسیاری به دنبال افرادی با تخصص مدیریت بازرگانی هستند تا بازده شرکت خود را افزایش دهند، بنابراین رشته مدیریت بازرگانی، سهم بسزایی در موفقیت یک شرکت دارند. گستره رشته مدیریت بازرگانی بسیار وسیع می باشد به همین دلیل نگارش پایان نامه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این صفحه قصد داریم چگونگی انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی را بررسی کنیم.

بدلیل اهمیت و حساسیت پایان نامه مدیریت بازرگانی؛ دانشجویان عزیزی که در انجام آن دچار مشکل هستند می توانند هم اکنون با کارشناسان این موسسه تماس بگیرند.

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

هم اکنون با ما مشورت کنید…

برای نگارش پایان نامه لازم است از مشاورین مجرب مشورت بگیرید؛ همانطور که گفته شد؛ نگارش پایان‌نامه مدیریت بازرگانی یک فرآیند مهم و زمان‌بر در مسیر تحصیلی تان است که شاید لازم باشد بسیاری از دانشجویان برای انجام آن به موسسات معتبر پژوهشی مراجعه کنند. یکی از دلایلی که این اقدام را منطقی می‌کنند عبارت است از تخصص در زمینه پژوهش. پژوهشگاه مدیریت بازرگانی دارای تخصص در زمینه‌ گرایشهای مختلف این رشته است. این تخصص‌ها می‌توانند به دانشجویان کمک کنند تا موضوع پایان نامه خودشان را به بهترین شکل ممکن انتخاب کرده و در پژوهش‌های علمی تخصصی بهره‌برند همچنین استفاده از خدمات این مجموعه می‌تواند به ارتقاء کیفیت پایان‌نامه کمک کند. این مرکز می‌تواند به دانشجویان در تدوین فرضیه، جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل‌های آماری، و نگارش پایان‌نامه کمک کند.
پژوهشگاه مدیریت بازرگانی دارای اساتید و محققین با تجربه در گرایشهای مختلف است که این اساتید می‌توانند به دانشجویان راهنمایی کرده و تجربیات خود را به دانشجویان عزیز منتقل نمایند. محققین پژوهشگاه مدیریت بازرگانی دسترسی مناسبی به منابع و تجهیزات پژوهشی پیشرفته دارد. این منابع می‌توانند به دانشجویان در اجرای تحقیقات و دفاع از پایان نامه کمک کند.

تضمین و کیفیت پایان نامه ها

ما اعتقاد داریم که کسب نمره خوب پس از ارائه و انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی در آینده شغلی دانشجویان این رشته تاثیر مثبت بسیاری دارد. بنابراین با داشتن اساتیدی مجرب و مشاورانی متخصص و مسئولیت پذیر می‌توانیم به شما در تهیه پایان نامه های دقیق و تخصصی، کیفیت و تضمین لازم را ارائه نماییم. مشاوران پژوهشگاه مدیریت بازرگانی پایان نامه شما را با سرعت عمل و به موقع  و با بهترین کیفیت علمی آماده می نمایند. با توجه به ارائه با کیفیت و تضمین لازم، شما مجبور به ارائه دوباره و چندباره پایان نامه خود نیستید لذا در وقت شما بسیار صرفه جویی می گردد.

 

مراحل انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

معمولاً برای نوشتن و انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی قانون خاصی وجود ندارد و بخش زیادی از ساختار آن بستگی به مشاوره و استاد راهنمای شما دارد که شما را به چه مسیری هدایت می کند. با این حال برخی از از دستورالعمل های کلی در این زمینه وجود دارد که باید قبل از شروع به نوشتن پایان نامه باید آن را در نظر بگیرید و رعایت کنید . در زیر به مراحل مهم آن می پردازیم:

انتخاب موضوع
انتخاب موضوع بسیار مهم می باشد و موارد زیادی را باید در آن رعایت نمایید، شما برای انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی باید موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و مرتبط با کار و دغدغه های روزانه افراد و جامعه باشد، از آنجایی که شما باید زمان زیادی را صرف کار بر روی پایان نامه خود کنید، باید موضوعی را انتخاب نمایید که به آن علاقه مند باشید تا در حین کار خسته نشوید و نتیجه آن منجر به ایجاد مقاله های مهم و با اهمیت گردد و همچنین  باید موضوعی را برای پایان نامه خود انتخاب کنید که راه تحقیقاتی برای آن کاملاً باز باشد و بتوانید در مورد آن تحقیقات لازم را انجام دهید و مطمئن شوید که تحقیقات شما دقیق و قابل اعتماد است. شما برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد بایستی ساختاری منسجم ایجاد نمایید که دارای بخش های فرعی مختلفی باشد و در راه پیشبرد ایده شما کار کند. ما در پژوهشگاه مدیریت بازرگانی ۶ مرحله ای ساده ارائه می کنیم که می توانید برای اطمینان از رسیدن به یک موضوع تحقیقاتی مناسب برای پایان نامه خود از آن پیروی نمایید:

  • درک درستی از فرایند تحقیق و بررسی خود داشته باشید
  • پایان نامه های قبلی دانشگاه خود را بررسی و مطالعه نمایید
  • برای شروع فرایند ایده پردازی ادبیات دانشگاهی را مرور و بررسی نمایید
  • موضوعات و فهرست کوتاهی درباره تحقیقات بالقوه خود شناسایی و یادداشت نمایید
  • فهرست کوتاه خود را ارزیابی و در صورت لازم اصلاح نمایید
  • ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که برای اطمینان از تکراری نبودن موضوع پایان نامه خود می توانید به وب سایت ایرانداک مراجعه و و از تکراری نبودن موضوع پایان نامه خود اطمینان حاصل نمایید تا موضوع پایان نامه شما در گذشته کار نشده باشد.

 نوشتن پروپوزال
اگر دانشجویی باشید که هدفش ارائه با کیفیت پروژه پایان نامه اش باشد، دانستن نحوه نوشتن پروپوزال مدیریت بازرگانی، یک ضرورت مهم به شمار می رود. اگر تجربه نوشتن پروپوزال پروژه را داشته‌اید ممکن است فکر کنید که تمام پروپوزالها یکسان هستند ولی اینطور نیست استانداردهای پیشنهادهای پژوهشی بسیار سختگیرانه تر هستند و دستورالعمل های متفاوتی برای سبک های نگارش و قالب بندی وجود دارد. در واقع این دستورالعمل ها می تواند با هر رشته یا بخش تغییر نمایند. یک پروپوزال پژوهشی و به خوبی سازماندهی شده، به طور کلی دو هدف دارد:

 اول، نیاز به بررسی یک مشکل تحقیقاتی را نشان میدهد و توجیه می‌کند.

 دوم، مجموعه‌ای از راهبردهای قابل اجرا برای انجام تحقیق پیشنهادی را ارائه می دهد.

متاسفانه بسیاری از دانشجویان و محققین مبتدی نه به طور کامل معنی پروپوزال تحقیق را درک می‌کنند و نه ارزش آن را تشخیص میدهند. به هر حال پروپوزالی که به درستی آماده نشده باشد بر پروژه تحقیقاتی تاثیر منفی میگذارد و یک پروپوزال مناسب نه تنها به موفقیت محقق کمک می‌کند بلکه پتانسیل شما را به عنوان یک محقق خوب افزایش میدهد.

در مورد پروپوزال پایان نامه بیشتر بخوانید

 فصل بندی پایان نامه
فصل بندی پایان نامه بایستی بر اساس قوانین تعریف شده هر دانشگاه (محل تحصیل دانشجو) انجام پذیرد، بنابراین دانشجویان قبل از آغاز این مرحله بایستی شیوه نامه ها و قوانین وضع شده دانشگاه را با دقت بررسی و مد نظر قرار دهند. در اینجا اگر بخواهیم فصول پایان نامه را به صورت خلاصه نامببریم میتوانیم به بخشهای: مقدمه – پیشینه تحقیق-  روش تحقیق-  نتایج و بحث و پیشنهادات اشاره نماییم.

  جلسه دفاع از پایان نامه

 جلسه دفاع از پایان نامه از جمله کارهای بسیار تخصصی است که باید با یک برنامه ریزی دقیق و با حساسیت و دقت بالا انجام پذیرد و دلیل آن نیز کاملاً برای دانشجویان روشن است، این که شما باید نتیجه سالها درس خواندن و تلاش خود را در مدت زمان محدودی در حضور اساتید ارائه نمایید و از تلاش‌های خود دفاع نمایید تا بتوانید نمره لازم را از این مرحله کسب نمایید. شما با تهیه یک پاورپوینت مناسب برای جلسه دفاع می توانید این امر مهم را به خوبی انجام دهید، حال اینکه بایستی چه اصولی را در تهیه پاورپوینت جلسه دفاع رعایت نمایید، مبحثی تخصصی می باشد که در این زمینه می توانید از تجارب کارشناسان پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی استفاده نمایید.

 

هزینه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی و شرایط پرداخت

هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از دغدغه های بسیاری از دانشجویان مدیریت بازرگانی که قصد برون سپاری پروژه پایان نامه شان را دارند، بحث هزینه های  آن است. شما در این مرحله بایستی بابت انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی هزینه هایی را در نظر بگیرید که براورد آن بستگی زیادی به موضوع، روش تحقیق و زمان بندی پروژه دارد. بدیهی است محققینی که قصد نگارش پایان نامه را دارند؛ بابت خرید مقالات و کتاب های لازم به عنوان منابع تحقیق، بایستی هزینه ها و مخارجی پرداخت نمایند، اگر پروژه شما طوری باشد که نیاز به داده های  میدانی دارد طبیعتا بایستی بودجه بیشتری برای این کار در نظر بگیرید. اما نگران نباشید! هزینه انجام پایان نامه در پژوهشگاه مدیریت بازرگانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای آگاهی از تعرفه ها می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

حدود وظایف و تعهدات پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی

پژوهشگاه مدیریت بازرگانی با به کار گیری کارشناسان متبحر، منابع و اطلاعات زیادی را با وسواس مشاور دانشجویان  در تمام مراحل پایان نامه می باشد و با همفکر دانشجویان عزیز موضوعاتی را انتخاب می کنند که  دانشجویان به آن علاقه دارند و بتوانند در مورد آن تحقیقات مناسب را انجام دهند و گاها اتفاق می افتد که دانشجو زمان برای انتخاب موضوع ندارد، کارشناسان پژوهشگاه نوآوری با بسط و گسترش داده ها در مراحل پایانم نامه از جمله پروپزال نویسی و دیگر مراحل پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی همراه دانشجویان بوده و پروژه را برای دفاع آماده می کند.

 

اصلاح پایان نامه

اصلاح پایان نامه معمولاً زمانی اتفاق می افتد که نگارش آن توسط دانشجویان کم تجربه به نگارش درآمده باشد و دراین موارد معمولا به علت بی تجربگی و موارد مد نظر اساتید در پایان نامه رعایت نگردیده است، و نیز در بعضی از مواقع کار پایان نامه به موسساتی سپرده شده است که به علت سابقه کم کارشناسان پایان نامه ای ناقص انجام شده است و این مسئله باعث اتلاف وقت و نگرانی دانشجویان می گردد، در چنین مواردی توصیه می کنیم حتما از تجارب مشاورین مجرب و حرفه ای در اصلاح پایان نامه استفاده نمایید.
تعداد صفحات و ساختار پایان نامه
تعداد صفحات در پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا متفاوت است، در کارشناسی ارشد معمولاً بین 90 تا 120 صفحه و پایان نامه دکترا بین 150 تا 220 صفحه می باشد
عنوان
عنوان پایان نامه مدیریت بازرگانی بایستی بسیار با دقت انتخاب گردد، تا دارای جذابیت و ایجاد علاقه بین متخصصان و محققان رشته شما قرار بگیرد. در صفحه عنوان معمولاً به غیر از عنوان نام دانشجو، صلاحیت علمی استاد راهنما، نام دانشگاه و تاریخ ارائه پایان نامه ذکر می گردد.
خلاصه
در بخش خلاصه بایستی مطالب اصلی به صورت کاملا فشرده اما گویا ارائه گردد، همچنین مسیر تحقیقات و نتایج به دست آمده بایستی عنوان گردد.
قدردانی
بخش سوم قدردانی، در این بخش شما از افرادی که در طی این مسیر به شما کمک نموده اند نام ببرید مانند اساتید راهنمایان و کارشناسان تان
مقدمه
مقدمه از آنجایی که مخاطبین شما با مطالعه این بخش وارد پایان نامه شما می شوند، نوشتن یک مقدمه جذاب در ترغیب اساتید و هیئات داوری  به مطالعه ادامه مطالب شما بسیار موثر است.
بررسی ادبیات
ادبیات تحقیق شامل گردآوری ارزیابی و بررسی منابع علمی مانند کتب،مقالات و گزارشات مرتبط با سوال اصلی پژوهش می باشد. بخش ادبیات تحقیق در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی  فقط به ویرایش و خلاصه سازی منابع علمی نمی‌پردازد بلکه وظیفه تحلیل و ارتباط سازی و ارزیابی آنها را مورد بررسی قرار میدهد، تا نمایی از وضعیت فعلی موضوع تحقیق و دانش مورد نظر را ارائه نماید.
جمع آوری داده ها
در این بخش دانشجو باید توضیح دهد که چرا از روش های موجود در تجزیه و تحلیل داده ها استفاده نموده است و چطور این روشها برای انجام تحقیقات او کاربرد داشته است؟
 تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل نتایج به‌دست‌آمده شما، بایستی توسط خودتان ارزیابی گردد و نقاط ضعف و نقاط قوت تحقیقات نیز باید توسط شما توضیح داده شود.
نتیجه گیری
در این بخش موضوع پایان نامه و هم چنین نتیجه ای که در انتها دریافت نموده اید بایستی با یکدیگر ترکیب و چگونگی رسیدن به استدلال های شما به خوبی توضیح داده شود تا راه برای سایرین در جهت ادامه روند موضوع تحقیقاتی شما نمایان و آشکار باشد.
فهرست مراجع
فهرست مراجع پایان نامه شما بایستی دارای یک جدول مرجع باشد تا با استناد به آن مطالب و منابع، بکر بودن تحقیقات شما و عدم سرقت ادبی شما آشکار گردد.
پیوست
در بخش پیوست نمونه هایی از مطالبی که برای جمع آوری اطلاعات برای پایان نامه خود استفاده نموده اید مانند پرسشنامه، نظرسنجی، نامه نگاری ها و غیره گنجانده می شود و شماره گذاری می گردد.

بهترین موسسه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

اساتید با تجربه پژوهشگاه در تمامی مراحل نگارش انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی با دانشجویان همراهی می نمایند و تا زمان دفاع از پایان نامه، آنها راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ضروری را ارائه می نمایند. افتخار میکنیم که با 12 سال سابقه پژوهشی، طی چهار سال متوالی بهترین موسسه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی در سطح کشور بوده ایم.

 سوابق پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه

در سالیان اخیر پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی؛ همراه دانشجویان این رشته بوده است و مشاوران این پژوهشکده به دانشجویان مشورتهایی در پایان نامه نویسی از ابتدای نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی تا انتهای کار داده است. لازم به توضیح است دانشجویان با استفاده از رهنمودهای کارشناسان این مجموعه توانسته اند  پایان نامه خود را با بهترین کیفیت ارائه نموده و بالاترین نمره های دفاع را کسب نمایند. مترجمان این پژوهشگاه در این سالها توانسته اند کتب و مقالات زیادی را ترجمه نمایند  که در ژورنالهای خارجی و داخلی به چاپ برسد. برای اطلاع از مقالات منتشر شده این پژوهشگاه می توانید به نشریه اسپرینگر مراجعه کنید.

نظرات کاربران و دانشجویان درباره پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی

دانشجویانی که تا به حال از راهنمایی و کمک موسسه پژوهشگاه نوآوری استفاده نموده‌اند، نمرات بسیار خوب و رضایت بخشی در هنگام ارائه پایان نامه خود دریافت کرده اند. این پژوهشگاه مفتخر است تا از نظرات و پیشنهادات شما کاربران و دانشجویان عزیز در جهت بهتر شدن روند کار خدمات به دانشجویان استفاده نماید.

پروپوزالهای نوشته شده در مقطع کارشناسی ارشد

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای نوشته شده در مقطع دکتری

0پروپوزال

پایان نامه‌های نوشته شده در مقطع کارشناسی‌ارشد

0پایان‌نامه

تعداد رساله‌های نوشته شده در مقطع دکتری

0رساله

تعداد مقاله‌های چاپ شده پژوهشگاه در نشریات معتبر

0مقاله

مجموع پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام

0پروژه

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

پیش از اقدام برای نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی؛ با ما مشورت کنید

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

وقتی می خواهید نگارش پایان نامه خود را شروع کنید، متوجه سختی اهمیت و زمان بر بودن آن می شوید. از آنجاکه گستره رشته مدیریت بازرگانی بسیار وسیع می باشد به همین دلیل نگارش پایان نامه این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین بدلیل اهمیت و حساسیت پایان نامه مدیریت بازرگانی؛ دانشجویان عزیزی که در انجام آن دچار مشکل هستند می توانند از خدمات تخصصی این موسسه بهره مند شوند.

فرم درخواست مشاوره پایان نامه

هم اکنون با ما مشورت کنید…

پژوهشگاه مدیریت بازرگانی دارای اساتید و محققین با تجربه در گرایشهای مختلف این رشته است که می‌توانند در انجام صفر تا صد پایان نامه به دانشجویان کمک کرده و تجربیات خود را به دانشجویان عزیز منتقل نمایند. محققین پژوهشگاه مدیریت بازرگانی دسترسی مناسبی به منابع و تجهیزات پژوهشی پیشرفته دارد. این منابع می‌توانند به دانشجویان در اجرای تحقیقات و دفاع از پایان نامه کمک کند.

تضمین و کیفیت پایان نامه ها

ما اعتقاد داریم که کسب نمره عالی پایان نامه مدیریت بازرگانی در آینده شغلی دانشجویان این رشته تاثیر مثبت بسیاری دارد. بنابراین با داشتن اساتیدی مجرب و مشاورانی متخصص و مسئولیت پذیر می‌توانیم به شما در تهیه پایان نامه های دقیق و تخصصی، کیفیت و تضمین لازم را ارائه نماییم. مشاوران پژوهشگاه مدیریت بازرگانی پایان نامه شما را با سرعت عمل و به موقع  و با بهترین کیفیت علمی آماده می نمایند. با توجه به ارائه با کیفیت و تضمین لازم، شما مجبور به ارائه دوباره و چندباره پایان نامه خود نیستید لذا در وقت شما بسیار صرفه جویی می گردد.

 مراحل انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

معمولاً برای نوشتن و انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی قانون خاصی وجود ندارد و بخش زیادی از ساختار آن بستگی به مشاوره و استاد راهنمای شما دارد که شما را به چه مسیری هدایت می کند. با این حال برخی از از دستورالعمل های کلی در این زمینه وجود دارد که باید قبل از شروع به نوشتن پایان نامه باید آن را در نظر بگیرید و رعایت کنید . در زیر به مراحل مهم آن می پردازیم:

انتخاب موضوع
انتخاب موضوع بسیار مهم می باشد و موارد زیادی را باید در آن رعایت نمایید، شما برای انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی باید موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و مرتبط با کار و دغدغه های روزانه افراد و جامعه باشد.
نوشتن پروپوزال
اگر دانشجویی باشید که هدفتان ارائه با کیفیت پروژه پایان نامه تان باشد، دانستن نحوه نوشتن پروپوزال مدیریت بازرگانی، یک ضرورت مهم به شمار می رود. پروپوزالی که به درستی آماده نشده باشد بر پروژه تحقیقاتی تاثیر منفی میگذارد در مقابل یک پروپوزال مناسب نه تنها به موفقیت محقق کمک می‌کند بلکه پتانسیل شما را به عنوان یک محقق خوب افزایش میدهد.
 فصل بندی پایان نامه
فصل بندی پایان نامه بایستی بر اساس قوانین تعریف شده دانشگاه انجام پذیرد، بنابراین دانشجویان قبل از آغاز این مرحله بایستی شیوه نامه ها و قوانین وضع شده دانشگاه را با دقت بررسی و مد نظر قرار دهند.
  جلسه دفاع از پایان نامه
 جلسه دفاع از پایان نامه آخرین مرحله ارائه آن است که باید با یک برنامه ریزی دقیق و با حساسیت و دقت بالا انجام پذیرد، دلیل آن نیز کاملاً برای دانشجویان روشن است، این که شما باید نتیجه سالها درس خواندن و تلاش خود را در مدت زمان محدودی در حضور اساتید ارائه نمایید و از تلاش‌های خود دفاع نمایید ما با محققینی مجرب و دلسوز؛ آمادگی لازم را در دانشجویان عزیز ایجاد می کنیم تا بتوانند با موفقیت کامل از پایان نامه شان دفاع کنند. 

هزینه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی و شرایط پرداخت

هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از دغدغه های بسیاری از دانشجویان مدیریت بازرگانی که قصد برون سپاری پروژه پایان نامه شان را دارند، بحث هزینه های  آن است. شما در این مرحله بایستی بابت انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی بودجه ای را در نظر بگیرید که برآورد آن بستگی زیادی به موضوع، روش تحقیق و زمان بندی پروژه تان دارد اما نگران نباشید! هزینه انجام پایان نامه در پژوهشگاه مدیریت بازرگانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای آگاهی از تعرفه ها می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

حدود وظایف و تعهدات پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی

پژوهشگاه مدیریت بازرگانی با به کار گیری کارشناسان متبحر، منابع و اطلاعات زیادی را با وسواس مشاور دانشجویان  در تمام مراحل پایان نامه می باشد و با همفکری دانشجویان عزیز موضوعاتی را انتخاب می کنند که دانشجویان به آن علاقه دارند و بتوانند در مورد آن تحقیقات مناسب را انجام دهند و گاها اتفاق می افتد که دانشجو زمان برای انتخاب موضوع ندارد، کارشناسان پژوهشگاه نوآوری با بسط و گسترش داده ها در مراحل پایان نامه از جمله پروپزال نویسی و دیگر مراحل پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی همراه دانشجویان بوده و پروژه را برای دفاع آماده می کند.

 بهترین موسسه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

اساتید با تجربه پژوهشگاه در تمامی مراحل نگارش انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی با دانشجویان همراهی می نمایند و تا زمان دفاع از پایان نامه، آنها راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ضروری را ارائه می نمایند. افتخار میکنیم که با 12 سال سابقه پژوهشی، طی چهار سال متوالی بهترین موسسه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی در سطح کشور بوده ایم.

 سوابق پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه

در سالیان اخیر پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در انجام پایان نامه این رشته همراه دانشجویان بوده است و مشاوران این پژوهشکده به دانشجویان مشورتهایی در پایان نامه نویسی از ابتدای نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی تا انتهای کار داده است. لازم به توضیح است دانشجویان با استفاده از رهنمودهای کارشناسان این مجموعه توانسته اند  پایان نامه خود را با بهترین کیفیت ارائه نموده و بالاترین نمره های دفاع را کسب نمایند. برای استفاده از خدمات تخصصی این مجموعه؛ همین حالا با ما تماس بگیرید

پروپوزالهای نوشته شده در مقطع کارشناسی ارشد

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای نوشته شده در مقطع دکتری

0پروپوزال

پایان نامه‌های نوشته شده در مقطع کارشناسی‌ارشد

0پایان‌نامه

تعداد رساله‌های نوشته شده در مقطع دکتری

0رساله

تعداد مقاله‌های چاپ شده پژوهشگاه در نشریات معتبر

0مقاله

مجموع پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام

0پروژه