اصلاح، تکمیل و ویرایش پایان نامه مدیریت بازرگانی

اگر تأمین نظرات اصلاحی استاد راهنما برای شما دشوار شده است با ما تماس بگیرید

اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی

در بعضی مواقع؛ دانشجویانی که پایان نامه شان را نوشته اند از طرف با انبوهی از اصلاحات فنی و علمی مواجه می شوند که انجام  آنها خارج از توان یا تخصص دانشجو است. اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی مستلزم داشتن زمان، اطلاعات و همچنین تخصص کافی در این رشته می باشد. اصلاح پایان نامه کاری بسیار تخصصی است و معمولا در انتهای کار نگارش پایان نامه صورت گرفته و با چندین هدف انجام می شود، یکی از این اهداف که مهمترین آن ها نیز محسوب می شود ارتقاء سطح علمی و کیفیت پایان نامه است همچنین سرقت ادبی یا همان همانندجویی یکی دیگر از مشکلاتی است که باعث می شود استاد راهنما پایان نامه را نپذیرفته و آن را به اصطلاح ریجکت کند. هدف دیگر از اصلاح پایان نامه مدیریت اطمینان از عدم وجود خطاهای املایی و دستوری و رعایت نکات نقطه گذاری و نکات ویرگول گذاری در پایان نامه است. محققین مجرب و دلسوز پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در اصلاح هر گونه ارجاع یا استنادی در خدمت شما دانشجویان عزیز می باشند.

اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی

اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی به چه معناست؟

همانطور که قبلا هم گفته شد در برخی از پایان نامه ها، ویرایش پایان نامه امری بسیار ضروری و حیاتی به شمار می رود. طی فرآیند اصلاح پایان نامه ، پروژه از نظر ظاهری و فنی ویراستاری و اصلاح می شود. همچنین لازم است قواعد و قوانینی که توسط دانشگاه تعیین شده اند در ویرایش مد نظر گرفته شوند، زیرا رعایت نکردن این نکات قطعا منجر  به کسر نمره دانشجو از پایان نامه خواهد شد. در ویرایش ظاهری، حاشیه گذاری صفحات، فاصله گذاری میان کلمات، صفحه بندی، انتخاب فونت مناسب، شماره گذاری دقیق صفحات در نظر گرفته می شود. در ویرایش فنی، پایان نامه غلط های نگارشی و املایی اصلاح می شود. پژوهشگاه مدیریت بازرگانی به دانشجویان گرامی کمک می کند تا این مرحله حساس از زندگی علمی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و به نتیجه دلخواه خود برسند.

چرا یک پایان نامه نیاز به اصلاح دارد؟

پایان نامه نشان دهنده تلاش های یک دانشجو در دوران تحصیلی اش است و هر گونه اشکال و ایراد در آن باعث خدشه دار شدن وجهه علمی دانشجو می گردد. جلب نظر استاد راهنما در بعضی مواقع بسیار دشوار تر از خود نوشتن پایان نامه است. اگر می خواهید پایان نامه خود را به به درستی آماده و ارائه کنید، لازم است که بعد از پایان نگارش پایان نامه نسبت به ویرایش آن اقدام کنید. حتی بهترین و با کیفیت ترین محتوای علمی هم بدون ویراستاری درست و دقیق نمی توانند نظر مساعدی را به خود جلب کنند. لازم است شخصی که ویرایش تخصصی را انجام می دهد بر موضوع پایان نامه و محتوای آن اشراف کامل را داشته و همچنین با اصطلاحات آن آشنایی داشته باشد. لغات تکراری، عامیانه و ناقص در زمان ویراستاری باید حذف شود، جملات نباید خیلی طولانی و مبهم باشند. خطاهای ساختاری و دستوری هم باید حذف بشوند. بنابراین اگر می خواهید مقاله شما در ژورنال های علمی معتبر و ایمپکت دار به چاپ برسد، بعد از نگارش پایان نامه حتما نسبت به ویرایش آن اقدام کنید. در صورتی که زمان و دقت کافی را برای این کار ندارید، بهتر است از خدمات موسسات معتبر و حرفه ای بهره مند شوید.

برای اصلاح پایان نامه مدیریت چه اقداماتی انجام می شود؟

زمانی که استاد راهنما به پایان نامه مدیریت دانشجویان ایراداتی می گبرد، پایان نامه به نوعی اصلاحی می خورد. اولین قدم برای اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی انتخاب یک موسسه معتبر و حرفه ای برای انجام این کار است. پژوهشگران و محققین با تجربه پژوهشگاه مدیریت بازرگانی، پایان نامه شما را از نظر فنی، علمی و نگارش اصلاح و ویرایش می کنند. محققین این مرکز نسبت به قواعد و اصول تعیین شده توسط دانشگاه محل تحصیل شما آگاهی و اطلاعات کافی را دارند و بر آن اساس اصلاحات را انجام خواهند داد. پایان نامه از نظر محتوا مورد بررسی قرار می گیرد و از نظر شیوایی و جمله بندی و معنای کلمه اطمینان لازم حاصل گردد. پژوهشگاه مدیریت بازرگانی در این مرحله حساس و چالش برانگیز در کنار شماست تا با کسب نمره قابل قبول بتوانید آینده ای روشن را برای خود رقم بزنید.

چه نکاتی برای اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی باید رعایت شود؟

گاهی اصلاح یک پایان نامه بسیار سخت تر و زمانبرتر از نگارش آن است؛ رعایت چندین نکته حین اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی به شما کمک می کند تا این راه پر فراز و نشیب را راحت تر پشت سر بگذارید. قبل از آغاز کار خود، نسبت به بررسی قوانین و ضوابط نگارش پایان نامه در دانشگاه محل تحصیل خود اقدام کنید، کمی به خود استراحت بدهید و پایان نامه را برای مدتی کوتاه کنار بگذارید. همانطور که نگارش پایان نامه زمان زیادی را می طلبد، ویرایش و اصلاح پایان نامه نیز کاری نیست که بتوان آن را یک شبه انجام داد، برای ویرایش در مکانی ساکت و آرام نشسته و به هیچ عنوان عجله نکنید. زمان را مدیریت کرده و با ذهنی خسته نسبت به ویراستاری اقدام نکنید. رعایت این نکات باعث می شود که شما به نتیجه ای مطلوب برسید و از دوباره کاری جلوگیری به عمل آید.

حدود وظایف در قبال سفارش اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی چیست؟

هنگامیکه یک پایان نامه جهت اصلاح به موسسه ای سپرده می شود، آن مرکز موظف است تا در چهارچوب اصلاحات مطرح شده نسبت به ویراستاری متن اقدام کرده و تا تائید نهایی استاد راهنما در کنار دانشجو باشد. یک موسسه خوب و معتبر باید با سرعت عمل و دقت بالا، مسئولیت پذیری، پاسخگویی به موقع و استفاده از محققین مجرب به دانشجو این اطمینان را بدهد که پایان نامه ای تضمین شده ارائه خواهد داد. همچنین لازم است که موسسه نسبت به اصول و قواعد تعیین شده توسط دانشگاه آگاهی داشته باشد و بر آن اساس نسبت به اصلاح پایان نامه اقدام کند.

هزینه اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی

هزینه اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی به عواملی از جمله میزان اصلاحات و نقایص موجود در پایان نامه بستگی دارد و می توان گفت که یک قیمت ثابت و مشخص برای اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی وجود ندارد. براساس نظر اساتید راهنما و کامنت های اصلاحی آن ها گاهی نیاز است که کل محتوای پایان نامه تحت ویراستاری قرار گیرد و گاهی هم احتمال دارد که اصلاحات درخواستی بسیار ساده و سطحی باشد. پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی با هزینه مناسب آماده پاسخگویی به دانشجویان گرامی از سراسر کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

اصلاحات بعد از دفاع پایان نامه

شاید این طور تصور شود که بعد از جلسه دفاعیه دانشجو نمره قبولی را کسب کرده و نیازی نیست که پایان نامه خود را اصلاح کند. جلسه دفاع آخرین مرحله در کار تدوین و نگارش پایان‌نامه نیســت. بعد از جلسه دفاعیه، دانشجو می بایست طی مدت تعیین شده نسبت به رفع کامنت های اصلاحی که در فرم اصلاحات توسط اساتید راهنما و داوران مشخص شده، اقدام کند و تائیدیه را از استاد راهنما اخذ کند. بعد از دریافت تائیدیه، دانشجو باید آن را به داور مربوطه نشان داده و تائیدیه را از تمامی اساتیدی که در جلسه دفاعیه شرکت داشته اند نیز دریافت کند. اگر دانشجویی مهارت و توانایی لازم برای انجام اصلاحات پایان نامه خود را ندارد و یا به دلیل مشغله زیاد، زمان محدود و کمی برای انجام این کار در طول روز دارد، مطمئن باشد که اصلاح پایان نامه بسیار طولانی و زمان بر خواهد بود; به این دلیل با موسسات انجام اصلاح پایان نامه مدیریت در ارتباط باشد و نگارش پایان نامه مدیریت بازرگانی خود  را در کوتاهترین زمان و مطلوب ترین نتیجه به سرانجام برسانید.

 نظرات کاربران درباره پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی

در این صفحه می توانید به نظرات، پیشنهادات و انتقادات کاربرانی که از خدمات پژوهشگاه مدیریت بازرگانی استفاده کرده اند دسترسی داشته باشید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما کاربران گرامی ما را در ادامه کار خود در زمینه خدمات دانشجویی و پایان نامه مصمم خواهد کرد. از دانشجویان عزیزی که از خدمات اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی این مرکز بهره مند شده اند خواهشمندیم که نظرات و انتقادات خود را در این صفحه به اشتراک بگذارند.

برای مشاهده نمونه پروژه ها و مقالات  چاپ شده این پژوهشگاه می توانید به نشریات معتبر دانشگاه تهران مراجعه کنید. همچنین دانشجویان عزیزی که در جستجوی موسسه معتبری جهت انجام پایان نامه روانشناسی هستند می توانند به موسسه دانشورزان رجوع کنند.

پروپوزالهای نوشته شده در مقطع کارشناسی ارشد

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای نوشته شده در مقطع دکتری

0پروپوزال

پایان نامه‌های نوشته شده در مقطع کارشناسی‌ارشد

0پایان‌نامه

تعداد رساله‌های نوشته شده در مقطع دکتری

0رساله

تعداد مقاله‌های چاپ شده پژوهشگاه در نشریات معتبر

0مقاله

مجموع پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام

0پروژه