استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی

تهیه مقاله از رساله و پایان نامه مدیریت بازرگانی را به تخصصی ترین مرجع پژوهشی بسپارید

استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی

دانشجویان در ترم آخر دوره کارشناسی ارشد وارد پروسه نگارش پایان نامه می شوند که در این بخش با هدایت و راهنمایی استاد راهنمای خود اقدام به گرد آوری اطلاعات ، تحقیق ، پژوهش و ارائه نتاج تحصیل و تحقیق خود می نمایند. در دوره دکتری هم این پروسه به نحوی دیگر وجود دارد اما فراتر و دشوارتر از آنچه گفته شد . نکته اساسی این است که پژوهشگری که اقدام به ثبت سعی و تلاش خود که به صورت مکتوب در پایان نامه و یا رساله می کند آیا توانایی این را دارد که این نتایج را در اختیار هم نوعان خود در سرتاسر دنیا و به شکل بین المللی قرار دهد؟ با این پرسش دانشجو برآن می شود تا منبع و ماخذی برای مطالعات سایرین باشد. از این رو دست به تدوین مقاله می زند.
برای دانشجویان مدیریت بازرگانی، انجام پایان‌‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مرحله پایانی یک دوره تحصیلی است و باید با کیفیت  وافری انجام شود، ولی او خوب می داند که با این کار نمایانگر اندوخته‌های علمی خود و سطح علمی و قدرت تحلیل خود می باشد. اما بدیهی است که برای به دست آوردن نتیجه عالی علاوه بر مطالعه و پشتکار باید از تجارب استادان و مشاوران متخصص استفاده کرد.
برخی از دانشجویان مدیریت بازرگانی بر این باورند که منظور از استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی یعنی چکیده و خلاصه کردن آن می باشد و بعد از اتمام پایان نامه، شروع به خلاصه کردن پایان نامه می کنند، مثلا پایان نامه 130 صفحه ای را به 12 تا ۱۵ صفحه تبدیل می کنند و تفکرشان این است که مقاله ای از پایان نامه خود استخراج کرده اند. همواره بیاد داشته باشید نوشتن مقاله کاری بس دشوار است و حتی گاها از خود پایان نامه هم پیچیده تر به نظر می رسد.

از بیان این موضوع اینگونه استنباط می شود که استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی به سهولت و آسانی ای که به نظر می رسد نیست و نیاز به رعایت اصول و قواعد و استانداردهایی دارد که فقط یک کارشناس خبره و متخصص می تواند از پس آن برآید

اصلاح پایان نامه مدیریت بازرگانی

اگر قصد استخراج مقاله از پایان نامه تان دارید، این کار را سبک نشمرید

اگر قصد استخراج مقاله از رساله یا پایان نامه تان دارید باید به این نکته توجه ویژه ای داشته بشاید که ارائه مقاله کاری بس مهم و تا حدی دشوار است و قابل قیاس با نوشتن پایان نامه نیست پایان نامه شما فقط توسط یک گروه انگشت شمار داوری می شود و احتمال اینکه فراتر از دانشگاه برود بسیار کم است اما مقالات در سطحی بسیار گسترده تر منتشر می شود و وجود هرگونه نقصان یا ضعف در آن ممکن است حیثیت علمی شما را زیر سوال ببرد. برای استخراج مقاله از رساله، باید وقت کافی صرف کرده و تجربه مناسبی هم برای این کار داشته باشید در غیر این صورت بهتر است از خدمات موسسات معتبر استفاده کنید. در رشته مدیریت بازرگانی بهترین مرجع تدوین مقاله و نگارش پایان نامه ، «پژوهشگاه مدیریت بازرگانی» است که با سالها تجربه می تواند موفقیت شما را تسریع کند.

مقاله مدیریت بازرگانی چیست؟

استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی مستلزم رعایت نکات اساسی است و برای موفقیت مقاله باید به تک تک این نکات توجه ویژه شود. تبدیل پایان نامه به مقاله به تصور برخی از افراد کپی پیست کردن بخشهای پایان نامه در قالب یک مقاله است اما چنین ایده ای بسیار اشتباه می باشد.
اصولا با نوشتن هر مقاله ای، یافته هایی  مورد بررسی و پژوهش قرار می گیرد که شاید دغدغه قشری از افراد جامعه باشد و با خواندن این مقاله افق هایی جلوی دید آنها باز می شود، به این دلیل باید مقاله ای که دانشجو می نویسد در ابتدای کار از موضوعات مورد توجه و از علاقمندیهای او باشد که با استاندار علمی در هم تنیده شود و یک مقاله و پژوهش علمی ای را به انجام برساند. در این مقاله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انتشار یافته‌های حاصل از پژوهش‌های اصیل در حوزه‌های مرتبط با مدیریت بازرگانی
کمک به مسئله‌یابی و تحلیل علمی مسائل و مشکلات صنعت و ارائه راهکارهای عملی،
ارتقاء سطح دانش صاحب‌نظران، کارشناسان و مدیران، طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش در حوزه‌های مرتبط با مدیریت بازرگانی
ایجاد ارتباط بین پژوهشگران حوزه مدیریت بازرگانی و جهت‌دهی به پژوهش‌های این حوزه

چرا از پایان نامه مقاله استخراج می شود؟

یک تفکر درست این است که با استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی بتوانید پژوهشی در خور و با راندمان بالای علمی منتشر نموده تا رزومه ای پربار گردآوری کنید و با این دید روشن می توانید موقعیت اجتماعی و شغلی خوبی را به وجود آورید.
دانشجویان در هر برهه ای از تحصیلات دانشگاهی که باشند برای اینکه سطح علمی و دانش خود را به دیگران نشان دهند، تمام تلاش خود را می کنند تا از پایان نامه خود مقاله ای را استخرج کنند تا رویکرد چشمگیرعلمی خود را به معرض دید مخاطبین خود قرار دهند و با این روش هم دانش خود را می سنجد و اعتماد به نفسشان بالا می رود که این خود می تواند بزرگترین دستاورد دانشجو از استخراج مقاله باشد، زیرا دانشجویی که اعتماد به نفس بالایی پیدا می کند، بهتر توانمندیهای خود را می شناسد و از فرصتهای شغلی ای که پیش روی او قرار می گیرد به شکل بهینه استفاده می کند و به موقعیت علمی و اجتماعی در جامعه خواهد رسید.

هزینه استخراج مقاله از رساله مدیریت بازرگانی

پایان نامه یک پروژه پژوهشی معتبر است که دانش آموختگان در طول دوره تحصیلی خود ارائه می دهند. در این میان، برخی دانش آموختگان جهت ارتقای رتبه علمی و کسب امتیازات ویژه اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه خود می کنند.
استخراج مقاله از پایان نامه بستگی به محتوا و آیتم های بکار رفته در پایان نامه دارد که تعیین می کند چه تعداد مقاله می تواند از یک پایان نامه استخراج گردد . استخراج مقاله و چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی همچون نشریه امرالد، کاری تخصصی است و هیچ شخصی بدون مهارت و تجربه نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد. کارشناسان مجرب موسسات انجام خدمات پایان نامه مدیریت بازرگانی  با تجارب بالای خود در زمینه چاپ مقالات در ژورنال های پر مخاطب و معتبر و داشتن تخصص در این زمینه، با مطالعه دقیق پایان نامه دانشجویان، امکان استخراج مقاله را خواهند داشت و با سرعت و توانایی بالا در طی 2 الی 3 روز هر مقاله را استخراج می نمایند. برای تبدیل پایان نامه به مقاله جهت دستیابی به نتیجه مطلوب و عدم صرف زمان و هزینه زیاد بهتر است از افراد متخصص کمک گرفته شود. پژوهشگاه مدیریت بازرگانی با در نظر گرفتن شرایط دانشجو، هزینه ی استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی را برای آنها تقسیط  می کند. البته باید خاطر نشان کرد که هزینه استخراج پایان نامه از هزینه انجام پایان نامه کمتر خواهد شد. پژوهشگران این پژوهشگاه با بررسی اجمالی پایان نامه سفارشی دانشجویان مدیریت بازرگانی قیمت و هزینه نهایی را به دانشجویان اعلام می کنند.

 

حدود وظایف موسسه در قبال استخراج مقاله از رساله مدیریت بازرگانی

کارشناسان مجرب پژوهشگاه نوآوری مدیریت با تجارب بالای خود در زمینه استخراج و چاپ مقالات در ژورنال های علمی، بین المللی و معتبر و داشتن تخصص در این زمینه با مطالعه دقیق پایان نامه به استخراج مقاله می پردازند و به طور حتم مقاله های استخراج شده  از پایان نامه دارای گارانتی می باشد و پژوهشگاه مدیریت بازرگانی به عنوان یکی از موسسات برتر در استخراج مقاله از پایان نامه به بررسی و رفع سرقت علمی مقالات از پایان نامه ها خواهد پرداخت. به این ترتیب دانشجو می تواند با فراغ بال و خیال آسوده استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی خود را به پژوهشگران این پژوهشگاه بسپارد.

نحوه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت بازرگانی

برای ارسال یک مقاله به مجلات و ژورنالهای مربوطه از طریق پژوهشگاه باید مراحلی طی شود که در زیر به آن‌ها اشاره شده است. البته نمی‌تواند گفت که این مراحل عمومیت کامل دارند و برای تمامی مقالات به این نحو است ولی اصولا این مراحل می بایست برای چاپ و انتشار مقاله طی ‌شود:
ارسال مقاله از سوی پژوهشگر به موسسه
ارزیابی کیفیت و نقاط قوت مقاله
پیشنهاد چندین مجله با توجه به موضوع و کیفیت مقاله
ارسال مقاله به مجلات مورد تأیید پژوهشگر
مکاتبه با مجله از طرف همکاران ما در موسسه برای دریافت پذیرش مقاله

 

درباره پژوهشگاه نوآوری مدیریت بازرگانی

به منظور جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه در استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت بازرگانی، سیاست های  مصوب پژوiشگاه مدیریت بازرگانی به شرح ذیل  می باشد:

این پژوهشگاه با ارائه خدمات قانونی در حوزه پژوهش، در کنار شما می باشد تا گامی در جهت ارتقاء شاخص‌های علمی کشور برداشته باشد. ارائه خدمت فقط به مقاطع ارشد و دکتری است.
همچنین این پژوهشگاه رشته‌های مختلف و گسترده‌ ی مدیریتی را پوشش داده ‌است. کافیست کمی بخش‌های مختلف سایت این موسسه را مرور کنید تا اطلاعات کامل‌تری از رشته و گرایش خود کسب کنید.
از دیگر خدمات این پژوهشگاه می باشد. از دیگر موارد می‌توان به چاپ مقالات .ISI استخراج مقالات پژوهشی از پایان نامه دانشجویان مدیریت بازرگانی به به شیوه ای نوین و نگارش مقالات بیس، خدمات پروپوزال و رساله‌ی دکتری، زمان کوتاه پذیرش و چاپ مقالات علمی پژوهشی و بسیاری دیگر اشاره کرد.
این پژوهشکده مقالات دانشجویان را با استفاده از پژوهشگرانی که دانش خود را با تجربه در هم آمیخته اند، انجام می دهد، در واقع مشاوره نگارش مقاله و سابمیت و اکسپ و چاپ مقاله دانشجویان در مجلات و ژورنالهای معتبر را به عهده دارد.
اکثر مقالاتی که این پژوهشگاه استخراج می کند دارای مزیتها و مطالب کمی، کیفی می باشد و صرفا مبتنی بر کارهای کتابخانه ای نخواهند بود.

پروپوزالهای نوشته شده در مقطع کارشناسی ارشد

0پروپوزال

تعداد پروپوزالهای نوشته شده در مقطع دکتری

0پروپوزال

پایان نامه‌های نوشته شده در مقطع کارشناسی‌ارشد

0پایان‌نامه

تعداد رساله‌های نوشته شده در مقطع دکتری

0رساله

تعداد مقاله‌های چاپ شده پژوهشگاه در نشریات معتبر

0مقاله

مجموع پروژه‌های پژوهشی در دست اقدام

0پروژه